Pomáhají sociální sítě k lepšímu prodeji nemovitostí?

K tomuto článku mě přimělo pravidelné sledování inzercí na portálech a sociálních sítích. V dnešní době se velká část obchodu přesouvá na internet a nebo je alespoň potřeba prodeje podporovat účinnou a hlavně cílenou reklamou. Je až zarážející, jak málo makléřů používá sociální sítě pro propagaci nemovitostí a o placených a cílených reklamách ani nemluvím. 

Pokud si vybíráte realitního makléře ke spolupráci, jeden z klíčových a rozhodujících aspektů při výběru musí být mimo jiné to, že makléř podporuje prodej nemovitostí účinným a cíleným marketingem!

Většina realitních makléřů Vám nabízí pro prodej nemovitostí pouze distribuční kanál x realitních portálů (Sreality, Bazos a další). Prosím Vás, tohle snad ani nemusím zmiňovat. To je naprosté minimum a opravdu velmi základní standard. Shodneme se na tom, že pro úspěšný obchod je třeba Vaši nemovitosti dostat mezi co největší množství lidí. Díky tomu zvýšíme pravděpodobnost prodeje za vyšší cenu, logicky. Jsou samozřejmě i další distribuční kanály jako klientela finančních poradců, vlastní poptávající kontakty případně offline marketing (letáčky, dopisy, plachta, …). V dnešním článku se chci zaměřit pouze na distribuční kanál sociálních sítích, protože ten je opravdu velmi přínosný! 

Sociální sítě – cílená placená reklama pro prodej nemovitostí

Nejprve si pojďme zmínit pár čísel, ať majitelé a kupující vidí, jak velký distribuční kanál sociální sítě opravdu jsou. Potenciál je obrovský! Posuďte sami. 

Počet aktivních uživatelů v ČR k roku 2020 (zdroj: https://tinyurl.com/fkxbcy4a)

Facebook –  5, 3 mil.

Instagram – 2.3 mil. 

Linkedin – 1,6 mil. 

Tak co, dává Vám smysl nemovitosti inzerovat a propagovat na sociálních sítích? Jaké platformy používáme my? 

Pouze inzerovat nové nemovitosti na prodej ale rozhodně nestačí!

Největší výhoda online marketingu je možnost cílit reklamu na předem určené publikum potencionálních zájemců. A to je přesně to, co děláme my. Využíváme k tomu certifikovaného profesionála na sociální sítě. Díky tomu je dosah inzerce opravdu maximální a garantuji Vám, že každý klient uvidí Vaši nemovitost!

Tohle je náš cíl ! Dostat Vaši inzerci ke všem lidem!!!

… a kde své nemovitosti inzerujeme?

– realitní portály

– sociální sítě – FB, Instagram, Linkedin, youtube

– osobní a firemní webové stránky

– klientela finančních poradců

– vlastní poptávka

Závěr

Závěr je poměrně jednoduchý, pokud jste článek dočetli až sem, jistě mi dáte za pravdu, že nepoužívat online marketing a sociální sítě pro prodej nemovitostí je opravdu zásadní chyba, která Vás, jakožto majitele, může stát i několik set tisíc korun! 

I pro Vás vymyslíme společně na sociální sítě cílenou kampaň na prodej nemovitosti! Garantuji Vám, že neunikne nikomu! 

Více informací sdělím osobně nebo mě kontaktujte na 737 605 010. Těším se na telefonát, kde všechno probereme :).